Plantatorzy zapraszają na Dzień Lodów Borówkowych, 2/09

Lodowi rzemieślnicy wraz z plantatorami zapraszają do lodziarni w całej Polsce na święto lodów borówkowych. W ramach przygotowań rozstrzygnięto konkurs na „Najlepsze lody borówkowe 2019”. Po raz drugi z rzędu zwyciężył w nim Tomasz Szypuła, Mistrz Polski Branży Lodziarsk...
Owoce jagodowe: od zakupu na próbę po pewność, że zaspokajamy potrzeby

Percepcja superowoców i rosnący popyt na owoce jagodowe to tylko szansa. Moda na zdrowie i zdrowe odżywianie nie daje gwarancji końcowego sukcesu jakim będzie regularność zakupów. Branża owoców jagodowych potrzebuje: definicji deserowej jakości, pomysłów na zagospodarowa...
Superowoce promują codzienną konsumpcje w sezonie zbiorów

Sezon zbioru owoców jagodowych to czas budowania spożycia wewnętrznego i kreowania rynku. Przemyślana promocja jest inwestycją, która pomoże plantatorom podejmować decyzje produkcyjne, w tym związane z zakładaniem nowych plantacji i zmianą profilu produkcji. 
Plantatorzy owoców zapraszają branżę lodową do promocji lodów jagodowych

Smakiem czerwca polska truskawka. Przebojem wchodzi malina. Plantatorzy owoców jagodowych promują lodowych rzemeślników. To branża, która w Polsce w ostatnich latach kilkukrotnie zwiększyła swoje szeregi. Obserwujemy też powrót do tradycyjnych, rzemieślniczych metod prod...
Program eventu na Targu Śniadaniowym na Mokotowie

Dzień Owoców zapowiada się jako wielkie spotkanie z producentami przetworów i plantatorami owoców jagodowych. Okazja by poznać elitę producentów i zdegustować szeroką paletę świeżych owoców i ich przetworów. Wśród bohaterów borówki, truskawki, maliny, czarna porzeczka, a...
Wyzwania jagodowego rynku

Wzorem doświadczeń plantatorów borówki branża jagodowa łączy siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji w sezonie zbiorów. Celem rozpoczynającej się kampanii polskich superowoców jest promocja współpracy przy kreowaniu popytu. Jako branża mamy dla konsument...
Współpraca podstawą sukcesu branży jagodowej

7 organizacji branżowych i grup producentów połączyło siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji polskich superowoców jagodowych. Razem stworzą konsumentom szerszą ofertę, przez większą część roku. Pomysł polega na tym by się wspierać w sezonie zbiorów. Wzo...
Jesteśmy na czele produkcji i w ogonie konsumpcji owoców

Jesteśmy jako kraj potentatem produkcji owoców, ale jemy aż o 40% mniej owoców niż konsumenci w Europie. Producenci skupiają się na produkowaniu, zapominając o konsumentach. Konsumenci najzdrowszych owoców gotowi są szukać wśród jagód goji czy akai, jak gdyby ignorując f...
Razem możemy więcej

Plantatorzy borówki mogą być wzorem. Wspólne działanie producentów to dziś podstawa wszelkiej działalności. Branżowym koordynatorem wielu projektów jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Wspólnie, razem, możemy więcej niż pojedynczo – Fundacja pokazuje, że współpraca j...
Sprzedaż bezpośrednia, czyli jak wypromować owoce lokalnie?

„Weekend z polską żywnością” w Rypinie, w województwie kujawsko-pomorskim, pokazał walory sprzedaży bezpośredniej. Wśród wystawców plantacja borówki Państwa Leśniewskich ze wsi Zakrocz, w powiecie rypińskim. Modelowy przykład jak budować lokalny rynek i markę plantacji. ...
Plantatorzy zapraszają na Dzień Lodów Borówkowych, 2/09

Lodowi rzemieślnicy wraz z plantatorami zapraszają do lodziarni w całej Polsce na święto lodów borówkowych. W ramach przygotowań rozstrzygnięto konkurs na „Najlepsze lody borówkowe 2019”. Po raz drugi z rzędu zwyciężył w nim Tomasz Szypuła, Mistrz Polski Branży Lodziarsk...
Owoce jagodowe: od zakupu na próbę po pewność, że zaspokajamy potrzeby

Percepcja superowoców i rosnący popyt na owoce jagodowe to tylko szansa. Moda na zdrowie i zdrowe odżywianie nie daje gwarancji końcowego sukcesu jakim będzie regularność zakupów. Branża owoców jagodowych potrzebuje: definicji deserowej jakości, pomysłów na zagospodarowa...
Superowoce promują codzienną konsumpcje w sezonie zbiorów

Sezon zbioru owoców jagodowych to czas budowania spożycia wewnętrznego i kreowania rynku. Przemyślana promocja jest inwestycją, która pomoże plantatorom podejmować decyzje produkcyjne, w tym związane z zakładaniem nowych plantacji i zmianą profilu produkcji. 
Plantatorzy owoców zapraszają branżę lodową do promocji lodów jagodowych

Smakiem czerwca polska truskawka. Przebojem wchodzi malina. Plantatorzy owoców jagodowych promują lodowych rzemeślników. To branża, która w Polsce w ostatnich latach kilkukrotnie zwiększyła swoje szeregi. Obserwujemy też powrót do tradycyjnych, rzemieślniczych metod prod...
Program eventu na Targu Śniadaniowym na Mokotowie

Dzień Owoców zapowiada się jako wielkie spotkanie z producentami przetworów i plantatorami owoców jagodowych. Okazja by poznać elitę producentów i zdegustować szeroką paletę świeżych owoców i ich przetworów. Wśród bohaterów borówki, truskawki, maliny, czarna porzeczka, a...
Wyzwania jagodowego rynku

Wzorem doświadczeń plantatorów borówki branża jagodowa łączy siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji w sezonie zbiorów. Celem rozpoczynającej się kampanii polskich superowoców jest promocja współpracy przy kreowaniu popytu. Jako branża mamy dla konsument...
Współpraca podstawą sukcesu branży jagodowej

7 organizacji branżowych i grup producentów połączyło siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji polskich superowoców jagodowych. Razem stworzą konsumentom szerszą ofertę, przez większą część roku. Pomysł polega na tym by się wspierać w sezonie zbiorów. Wzo...
Jesteśmy na czele produkcji i w ogonie konsumpcji owoców

Jesteśmy jako kraj potentatem produkcji owoców, ale jemy aż o 40% mniej owoców niż konsumenci w Europie. Producenci skupiają się na produkowaniu, zapominając o konsumentach. Konsumenci najzdrowszych owoców gotowi są szukać wśród jagód goji czy akai, jak gdyby ignorując f...
Razem możemy więcej

Plantatorzy borówki mogą być wzorem. Wspólne działanie producentów to dziś podstawa wszelkiej działalności. Branżowym koordynatorem wielu projektów jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Wspólnie, razem, możemy więcej niż pojedynczo – Fundacja pokazuje, że współpraca j...

BĄDŹMY w KONTAKCIE

Nie przegap najważniejszych informacji z kampanii „Czas na polskie superowoce!”
1
2